קצת על פייסבוק

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. זה גם מקום שאליו אנשים הולכים לחלוק את המחשבות והדעות שלהם על כל דבר ועניין. יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בפייסבוק, והם מבלים בממוצע 50 דקות ביום בפלטפורמה.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים משתמשים בפייסבוק – כדי להתחבר מחדש עם חברים ותיקים, לשמור על קשר עם בני משפחה, או סתם להתעדכן במה שקורה בחייהם של אחרים. בנוסף, אנשים רבים משתמשים בפייסבוק גם למטרות עסקיות. לדוגמה, כמה עסקים קטנים משתמשים בזה כדרך לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. ואנשים מסוימים עשויים להשתמש בפייסבוק גם למטרות רשת מקצועיות.

פייסבוק הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו שקשה לדמיין את החיים

פייסבוק הוא שירות רשת חברתית שהושק ב-4 בפברואר 2004. הוא הוקם על ידי מארק צוקרברג עם חבריו לחדר בקולג' וחבריו לאוניברסיטת הרווארד אדוארדו סאברין, אנדרו מקולום, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז.

בשנת 2008 הרחיבה פייסבוק את עסקיה לכלול מכירת מוצרים פיזיים כגון חולצות טריקו ומשחקי וידאו. ב-2012 פייסבוק רכשה את אינסטגרם, שגדלה והפכה לאחד משירותי שיתוף התמונות המובילים בעולם.

בשנת 2018 פייסבוק הודיעה שהיא תשחרר אפליקציית היכרויות חדשה בשם "דייטים מפייסבוק" במאמץ להציע למשתמשים מערך מגוון יותר של תכונות כדי לעמוד ביעדים הרומנטיים שלהם.

פייסבוק מוערכת כיום ב-474 מיליארד דולר עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם.

זו הפעם הראשונה שפייסבוק משתמשת בבינה מלאכותית למטרות הפרסום שלה. וזו גם הפעם הראשונה שמודעות שנוצרו על ידי AI נראות בפלטפורמה.

מערכת המודעות החדשה של פייסבוק המופעלת על ידי בינה מלאכותית, הנקראת Creative Ad Match, תעזור למפרסמים למצוא את נכסי הקריאייטיב הטובים ביותר שיתאימו ליעדי המודעות שלהם. היא עושה זאת באמצעות למידת מכונה וראייה ממוחשבת כדי ליצור ספרייה של יותר מ-100 מיליון תמונות מכל הפלטפורמה של פייסבוק.

התאמה למודעות קריאייטיב תשתמש בתמונות אלו כנקודת ייחוס כאשר היא תתאים מודעות לנכסי קריאייטיב פוטנציאליים בספרייה שלה. החברה אומרת שהיא יכולה לעשות זאת תוך שניות ובדיוק של עד 90%.

פייסבוק היא חברת מדיה חברתית מקוונת ורשתות חברתיות אמריקאית. היא נוסדה ב-2004 על ידי מארק צוקרברג, יחד עם חבריו לחדר בקולג' וחבריו לאוניברסיטת הרווארד אדוארדו סאברין, אנדרו מקולום, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז. המייסדים הגבילו בתחילה את החברות באתר לסטודנטים בהרווארד, אך מאוחר יותר הרחיבו אותו לקולג'ים באזור בוסטון, לבתי הספר של ליגת הקיסוס ולאחר מכן למכללות אחרות. פייסבוק הוסיפה בהדרגה תמיכה לסטודנטים באוניברסיטאות שונות אחרות לפני שנפתחה לתלמידי תיכון, ולבסוף לכל מי שגילו 13 ומעלה.

כעת פייסבוק גדלה לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם.

ביולי 2018, פייסבוק הפכה לאתר הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר באמריקה עם 169 מיליון משתמשים פעילים מדי יום (DAU). ההערכה היא ש

פייסבוק היא שירות רשת חברתית עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. פייסבוק נוסדה ב-2004 על ידי מארק צוקרברג ושותפיו לקולג', אדוארדו סאברין, אנדרו מקולום, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז. שמו של האתר בא מהשם המדובר של הספר שניתן לסטודנטים בתחילת שנת הלימודים האקדמית על ידי כמה אוניברסיטאות בארצות הברית.

פייסבוק היא אחת מחברות טכנולוגיה רבות שהואשמה בכך שאינה עושה מספיק כדי להגן על נתוני משתמשים מפני צדדים שלישיים. במרץ 2018, פייסבוק הסתבכה בשערורייה הקשורה לקיימברידג' אנליטיקה שהשיגה גישה לא מורשית ל-87 מיליון פרופילי פייסבוק למטרות ייעוץ פוליטי ופרופיל בוחרים.

פייסבוק הוא אתר רשת חברתית ושירות אינטרנט. היא נוסדה ב-2004, על ידי מארק צוקרברג עם חבריו לחדר בקולג' וחבריו לאוניברסיטת הרווארד אדוארדו סאברין, אנדרו מקולום, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז.

שמו של האתר בא מהשם השגור של הספר שניתן לסטודנטים בתחילת שנת הלימודים האקדמית על ידי כמה אוניברסיטאות אמריקאיות. פייסבוק מאפשרת לכל משתמש רשום ליצור פרופיל אישי, להעלות תמונות, לשלוח הודעות ולשתף תוכן עם משתמשים אחרים וגם עם קבוצות משתמשים. בשימוש כללי, "חבר" הוא מישהו בפייסבוק שפגשת באופן אישי או מישהו שקיבל את בקשת החברות שלך.

פייסבוק הוא שירות ואתר רשת חברתית שהושק ב-2004.

פייסבוק מאפשרת למשתמשים ליצור פרופילים, להעלות תמונות, לשלוח הודעות ולשתף קישורים. פייסבוק גם מאפשרת לאנשים ליצור קהילות אחד עם השני על סמך תחומי העניין המשותפים של המשתמשים.

ב-2016, מניות פייסבוק היו בשווי של 27 מיליארד דולר.

פייסבוק הוא שירות ואתר רשת חברתית שהושק בשנת 2004. זהו אחד מהאתרים הפופולריים בעולם. לפייסבוק יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים.

פייסבוק ספגה ביקורת על תפקידה בהפצת חדשות מזויפות ומידע מוטעה, שאולי השפיעו על תוצאות פוליטיות, כולל הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016.

פייסבוק הוא אתר רשת חברתית שיש לו 1.49 מיליארד משתמשים פעילים בחודש נכון לדצמבר 2018. החברה נוסדה בשנת 2004 ומרכזה במנלו פארק, קליפורניה. לפייסבוק יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם והיא זמינה ב-40 שפות.

פייסבוק נוסדה על ידי מארק צוקרברג ב-4 בפברואר 2004, כרשת חברתית לסטודנטים בהרווארד בלבד. השם בא מהפייסבוקים שבהם משתמשים סטודנטים באוניברסיטה כדי להזדהות בפני סטודנטים אחרים באזור. בספטמבר 2006, פייסבוק התרחבה לכלול לא רק אוניברסיטאות אלא גם בתי ספר תיכוניים ומוסדות רבים אחרים לחינוך תיכוני. מאוחר יותר ב-26 בספטמבר 2007, פייסבוק פתחה את השירות שלה לכל בני 13 ומעלה עם כתובת דוא"ל חוקית שנרשמו עם כתובת מייל או מספר טלפון נייד ומאוחר יותר ב-17 במאי,

פייסבוק הוא שירות ואתר רשת חברתית שהושק בשנת 2004. החברה מחזיקה ומפעילה את הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם 1.65 מיליארד משתמשים פעילים בחודש נכון לדצמבר 2018.

החברה מחזיקה גם באינסטגרם, WhatsApp, Messenger, Oculus VR ו-Facebook Lite. שירותים אלה משתמשים ביחד בבינה מלאכותית כדי לעשות דברים כמו לזהות פנים בתמונות או בסרטונים ולהציע אוטומטית לתייג חברים או לייקים.

עם יותר מ-2 מיליארד אנשים שנכנסים לפייסבוק מדי חודש מכל רחבי העולם, אין זה פלא שיש להם צוות AI של יותר מ-50 מהנדסים המוקדשים לפיתוח טכנולוגיה חדשה עבור ענקית המדיה החברתית.

פייסבוק הוא שירות רשת חברתית שניתן לגשת אליו ממגוון מכשירים עם קישוריות לאינטרנט. החברה הוקמה על ידי מארק צוקרברג עם חבריו לדירה בקולג' וחבריו לאוניברסיטת הרווארד אדוארדו סאברין, אנדרו מקולום, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז. הוא מבוסס במנלו פארק, קליפורניה.

פייסבוק גדלה והפכה לאחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים נכון למרץ 2017.

פייסבוק הוא שירות רשתות חברתיות שהושק בשנת 2004.

פייסבוק הוא אחד משירותי הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם. יש לה יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ו-1.3 מיליארד משתמשים פעילים יומיים נכון לדצמבר 2017.

מטה החברה ממוקם ב-1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025, ארה"ב.

פייסבוק נוסדה על ידי מארק צוקרברג עם חבריו לחדר בקולג' וחבריו לאוניברסיטת הרווארד אדוארדו סאברין, אנדרו מקולום, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז בזמן שהם עדיין היו סטודנטים באוניברסיטת הרווארד ב-2004.

זה נקרא במקור "הפייסבוק" אבל הוא שונה ל"פייסבוק" מאוחר יותר לאחר שפייסבוק קיבלה את ההשקעה הראשונה שלה מפיטר ת'יל ב-2004.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.