הקמת חברה בחו"ל

הקמת חברה בחו"ל

אין זה פשוט להיות הבעלים של חברה בצורה מסודרת וחוקית וללא ספק זה הרבה יותר מאתגר ומורכב כאשר רוצים להקים חברה במדינה אחרת. לא רק רגולציות כלכליות וסטטוטוריות של ישראל יחולו על העסק הזה אלא גם אלה של המדינה המדוברת וצריך להבין לעומק את כל המשמעויות על מנת לדעת בדיוק איך יהיה הכי נכון לפעול כך שהחברה אכן תקום בצורה מוכרת, מסודרת וחוקית. המשמעות היא שאפשר יהיה לפעול בלי שום בעיה ולהציע שירותים ומוצרים לקהל רחב וגדול. הנחת המוצא היא שמי שבודק את האפשרויות להקים חברה בחו"ל עושה את זה אחרי שביצע את סקרי השוק הדרושים והוא יודע שהוא יכול לתת מענה לקהל רחב במיוחד של לקוחות.

מעדיפים לא לעשות את זה לבד? לפתוח חברה בחו"ל אנחנו בחברת משפטיים אקספרס נדאג לכם לכל הדברים מסביב בשביל שתוכלו להקים חברה בלי בעיות

איך מקימים חברה בחו"ל?

אין זה פשוט להקים חברה בחוץ לארץ, שכן לא תמיד ברור ומובן מי יכול או רשאי לעשות את זה. ברוב המקרים מי שרשאי לפתוח תיק ולפנות אל הרשויות המקומיות הוא תושב מקומי ולכן יש שתי אפשרויות – או שמדובר בישראלי שמחזיק באזרחות נוספות או שיש אנשים מקצועיים מקומיים שפועלים במדינה המדוברת מטעמו. כך הרישומים החוקיים יכולים להיות רשומים על שמם והם יכולים להיות שותפים פעילים בחברה המדוברת או רק להוות גורם מתווך בין החברה (לאחר שתקום) לבין הבעלים שהוא כאמור – ישראלי. יש כמה שלבים מוקדמים שצריך לבצע ובסיומם אפשר יהיה להכריז על החברה ולצאת לדרך לפעילות העסקית שלה.

 

במה כרוכה הקמת חברה בחוץ לארץ?

יש כל מיני נושאים ועניינים שצריך לקחת בחשבון וקשורים לבירוקרטיה כספית בעיקר – היכן ישולמו המיסים של החברה, מי קהל היעד שלה, האם נדרשים אישורים או תקנים כאלה ואחרים עבור המוצרים שלה וכמובן שהעסק עצמו חייב להיות חוקי, מוכר ומותר לפעילות. על מנת להראות שמדובר בחברה מוכרת ומסודרת צריך להמציא מסמכים משפטיים חתומים ואותנטיים שיופיעו בהם השמות של מחזיקי המניות, חברי הדירקטוריון וכמובן מחזיקי התפקידים הקשורים הלכה למעשה בתפקודה של החברה. במידה ומדובר, למשל, בחברה שצריכה לעשות שימוש במחסן או מרכז לוגיסטי בשטחה של מדינה אחרת – הרי שיהיה צורך להציג את כל האישורים הנדרשים על כך שהשטח מוחכר או מושכר כחוק וגם משולמים מיסים בהתאם.

 

למה צריך לשים לב בעת הקמת חברה בחוץ לארץ?

אין ספק שכדור הארץ כבר מזמן הפך לכפר גלובלי קטן וזה השיקול העיקרי של מי שמעוניין לפתוח חברה בחו"ל. יחד עם זאת, הרבה גבות יכולות להתרומם ולתהות על מהלך זה. יש מדינות שעד כה היו ידועות לשמצה, שכן פיקוח רופף של רשויות המיסים בהן אפשרו לחברות להתחמק מתשלומי מיסים ולכן אותן מדינות עלולות להפוך כיום לחשדניות ולא לאפשר לתושבים זרים להקים חברות בנקל. חשוב לדעת על כך על מנת להתכונן כראוי מבחינה בירוקרטית, שכן חברה שעומדת לקום ואין למקימיה שום כוונות להעלים מס או להשתמש במדינה כמקלט מס – הרי שתקבל את האישור להתחיל לפעול.

 

תחומי עניין ועסקים במדינות זרות

כמו בכל תחום עסקי ללא קשר למיקום הגאוגרפי – גם כאן מומלץ מאד לבצע את התהליך בליווי צמוד של אנשי מקצוע שמכירים את כל הניואנסים הקטנים שקשורים בהקמה של חברות יש מאין. אנשי מקצוע אלה גם יהיו דוברי השפה המקומית הנדרשת, יכירו את אופן הפעולה של רשויות המיסים והבירוקרטיה ויוכלו לסייע להתגבר על כל מכשול בדרך. אם הם מכירים את ההתנהלות של הלקוחות הפוטנציאליים אפשר יהיה לקבל מהם מידע מהותי בנוגע לפעילות החברה לאחר שתקום.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.