בדק בית לדירות מקבלן בשנת 2022

בדק בית לדירות מקבלן בשנת 2022

בשנים האחרונות יש הרבה יותר מודעות לנושא של בדק בית לדירות לפני שנכנסים לגור בהן. מדובר בשירות של אנשי מקצוע ממגוון תחומים שבודקים לעומק את המצב של הדירה, גם אם הבנייה שלה זה עתה הסתיימה והושלמה על ידי חברת הקבלן. מכיוון שמי שעומד לגור בדירה או להשכיר אותה לא יכול לדעת שאכן הכל בה תקין, מוכן ומתאים למגורים – הרי שיש צורך באנשי מקצוע שיעשו את הבדיקה ובעזרת כלי עבודה ומכשור מקצועיים יתנו את האישור שהדירה מוכנה ואין בה פגמים.

 

מה בודקים בשירותי בדק בית?

כאמור, אין זה מספיק לסקור עם העיניים את הדירה, שכן למראית עין הכל יכול להיראות מושלם, יפה ונקי אך אי אפשר לדעת מה קורה בתשתיות, בתוך הקירות או במערכת הצנרת. לשם כך צריך מכשור מתקדם שקיים ברשותם של אנשי מקצוע מתחומי האינסטלציה, החשמל, התקשורת והבנייה. רק באמצעות עזרים טכנולוגים מתקדמים אפשר יהיה לדעת מה קורה בתוך הקירות או במעמקי הצנרת ומהסיבה הזאת בדק בית צריך להתבצע על ידי אותם אנשי מקצוע שמכירים את התחום.

 

מה המשמעות של בדק בית בדירה קבלן

על פניו נדמה שדירת קבלן, שזה עתה הסתיימה הבנייה שלה כלל לא צריכה לעבור תהליך של בדק בית. כל המערכות והתשתיות אמורות להיות במצב מושלם ולא אמורים להיות שום פגמים או תקלות. יחד עם זאת – בניית הדירה על ידי הקבלן אינה ערובה לכך שלא תהיינה תקלות עוד לפני שהאכלוס בכלל מתחיל. חשוב להבין שלעיתים קרובות יש ניגוד של אינטרסים או רצונות בין הדיירים לבין הקבלן. הוא זה שירצה שהדירה תהיה מאוכלסת ולעיתים קורים עיגולי פינות לשם כך.

 

אחריות הדייר לבצע בדק בית

יש חשיבות גבוהה מאד לביצוע בדק בית לפני שנכנסים לגור בדירה. אחרי שכבר יש בה רהיטים ומתרגלים לשגרה זה יהיה מאד בעייתי להכניס לדירה כלי עבודה מכניים או הנדסיים שיבדקו לעומק את כל מה שדרוש לבדוק. מכאן שבעל הדירה צריך למצוא את חברת בדק הבית שהוא סומך עליה ובוחר בה ועליו לבצע את כל התיאומים כך שהשירות יסתיים מספיק זמן לפני אכלוס הדירה. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא ביצוע תיקונים או שינויים כחלק מהממצאים של בדק בית.

 

מה עושים במידה ומתגלים ממצאים בעייתיים

מכיוון שאנשי מקצוע הם אלה שיבצעו את הבדיקות המעמיקות, הרי שהם גם אלה שיגישו את הממצאים ואת ההמלצות שלהם בנוגע להתנהלות לאור אותם ממצאים – האם מדובר בממצאים שאפשר שלא להתייחס אליהם או שמא נדרשים תיקונים לפני האכלוס. על מי נופלת האחריות לבצע את התיקונים ולשלם עליהם? על זה יצטרכו בעל הדירה והקבלן להסכים ביניהם מתוך רצון ונכונות לסיים את ההתקשרות ביניהם בצורה טובה ולשחרר את הדירה לדיירים שאמורים להיכנס לגור בה.

 

לא מוותרים על שירות מקצועי של בדק בית!

אין זה מומלץ שלא לבצע בדק בית וכיום זה מומלץ גם בדירות יד שנייה. מדובר בבדיקה מעמיקה שיכולה לגלות הרבה מאד מידע חשוב ומהותי לפני שעוברים לגור בדירה ולכן חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה שמתעסקת בתחום זה ומציעה שירותים ברמה גבוהה לכל מי ששירותים אלה דרושים לו. רק לאחר שאנשי המקצוע מאשרים שהדירה מוכנה וראויה למגורים – אפשר להתחיל את התהליך של הנעת האכלוס שלה ולדעת בלב שלם שהיא מוכנה למגורים מכל הבחינות.

למידע נוסף על בדק בית לדירות מקבלן מוזמנים לבקר באתר החברה שלנו בכתובת: ibedek.co.il

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.