אילו חברות תעופה נחשבות להכי דייקניות בעולם?

תהיתם פעם איזו חברת תעופה הכי דייקנית, כלומר שיעור הטיסות שלה אשר מגיעות ליעדן בזמן הוא הגבוה ביותר? טיסה נחשבת "בזמן" אם היא מגיעה תוך 15 דקות מהזמן המקורי, וברחבי העולם יש חברות אשר בהחלט מתגאות באחוזי דיוק מרשימים.

ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ יכול להגן עליכם במקרים של איחורים ודחיות, אבל למה לא פשוט לבחור מראש חברת תעופה דייקנית?

אלה עשר החברות שמובילות את הרשימה:

אמריקן איירליינס

החברה המבוססת בפורט וורת', טקסס, פותחת את הרשימה. זו החברה האמריקאית העסוקה ביותר, והיא הפעילה למעלה ממיליון טיסות בשנת 2022. מתוכן, 78 אחוזים הגיעו בזמן.

קטאר איירווייס

2022 הייתה השנה שבה קטאר נכנסה לאור הזרקורים העולמי. חברת התעופה הלאומית שלה, Qatar Airways, הייתה אמינה ביותר – עם שיעור הגעה בזמן של 78.32% מהטיסות שלה. היא גם הייתה נותנת החסות העיקרית למונדיאל 2022, והביאה מיליוני אוהדים מרחבי העולם למדינה המזרח תיכונית.

יונייטד איירליינס

חברה אמריקאית נוספת שנכנסה לרשימה. הביקוש האדיר לטיסות פנים בארה"ב מקשה על עמידה בזמנים, ובכל זאת, קצת יותר מ-80% מהטיסות של יונייטד איירליינס הגיעו ליעדן בזמן.

אמירייטס

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות תפקדה בצורה יוצאת דופן, ונחתה במקום ה-7 ברשימת חברות התעופה האמינות ביותר בעולם. אחרי שכבר הייתה ידועה בזכות חווית המחלקה הראשונה המפוארת שלה, לחברת אמירייטס יהיה כעת היבט נוסף להתגאות בו.

אוויאנקה

Avianca היא חברת תעופה "לואו קוסט" קולומביאנית. היא קיימת כבר למעלה ממאה שנים, ומפעילה טיסות בכל רחבי דרום אמריקה. בשנה שעברה הוציאה רק 144,525 טיסות בסך הכול, אך 83% מהן הגיעו בזמן.

דלתא

החברה הפעילה יותר ממיליון טיסות בשנת 2022, והייתה האמינה ביותר מבין החברות בצפון אמריקה. קורב ל-84% מהטיסות הגיעו בזמן.

LATAM Airlines

חברת תעופה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית שבסיסה בסנטיאגו, צ'ילה. היא פעולת בעיקר בנמל התעופה הבינלאומי 'ארתורו מרינו בניטז'. מתוך 451,651 טיסות החברה בשנת 2022, 86.31 אחוזים הגיעו תוך 15 דקות מהזמן שנקבע מראש.

JAL

Japan Airlines היא חברת הדגל של יפן, וחברת התעופה הגדולה ביותר נכון ל-2022, שבסיסה בשינאגאווה, טוקיו. היא מתהדרת בשיעור דייקנות מרשים של 88 אחוז, אבל למרות זאת לא מצליחה לנצח בהיבט זה את המתחרה המקומית שלה.

ANA

All-Nipon-Airways, היא חברת תעופה נוספת מיפן, שהצליחה לגבור ממש במעט על יריבתה המדורגת אחריה. היא מפעילה מעט יותר קווים בינלאומיים מאשר חברת JAL, והיא גאה להתמקם במקום השני ברשימה העולמית. היא הביאה את הנוסעים שלה בזמן למקום חפציהם 88.61 אחוז מהזמן.

Azul

Azul Airlines הייתה המובילה העולמית מבחינת עמידה בזמנים, בשנת 2022. היא מפעילה טיסות פנים ברחבי ברזיל, וכן טיסות בינלאומיות למדינו אמריקה הלטינית, ועושה זאת כמעט ללא איחורים (קרוב ל-90 אחוזי דיוק).

לא משנה עם איזו חברה אתם טסים, חשוב שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי מקיף, כדי שתהיו מוגנים גם אם משהו ישתבש.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.